25 January, 2014

#діаспора

#діаспора: не запрошуйте на локальні акції громадян з усього світу, ви анонсуєте vip учасників, пресу, ланч, а насправді збираєтеся самі між собою і виголошуєте чергові патетичні промови. фінанси, витрачені на подорож до такої акції, ліпше надіслати конкретним людям в україну#давос #євромайдан

p.s. це власний досвід. учора повернувся з давосу, з широкорозрекламованої у fb акції. запросили для виступу, щоби я розповів по #люстрації. приїхав (там і назад бак бензину, марки для доріг австрія/швейцарія, паркінг).

знайшов людину, з котрою увесь час контактував, запитав коли виступ. він кудись показав, каже у тих запитай. коли, на прихованому за деревами, майданчику монотонно і незрозуміло читалося безліч вимог, написав балоном здоровенний 10 метровий банер davos! stop putin! destroy kgb! дочекався, коли оголосили відкритий мікрофон, запитав чи можна. закликав вийти із засідки і стати до вулиці обличчям, там хоч автобусна зупинка була і пару магазинів. голосно звернувся до європейців, запросив підійти і розпочав. за пару хвилин організотори, і молоді й старі, зупинили, один взагалі знищив банер і почалося: наша акція не проти путіна, а за мирну вирішення протистояння у києві, кричати не можна, кричати можна лише у той бік, кричати проти путіна не можна, хто ви, зараз вилетите у мене звідси і так далі.

добре, що я не звертав на них увагу і у зручних моментах скандував вигуки, що не сподобалися організаторам. дякую молодим людям, котрі мене підтримали і вийшли зі схованки до європейців. завдяки нашому галасу підійшов reuters і японські abc. знову ж таки, "інтелігент" з діаспори перебив мій коментар для reuters і вліз зі своїм.

на цей захід люди приїхали з мюнхену, з праги. це лише що я знаю. думайте.

p.p.s. не проти путіна вони… у чехії діаспоряни колись також не проти путіна були, бо у них керівник працював на #кгб

No comments: