19 January, 2010

Блискавична кар’єра: з університетської лави – у парламент

Аґнєшка Малчак – наймолодша серед жінок у німецькому парламенті. До Бундестагу 24-річна студентка потрапила прямо з університетської лави. Тепер вона одна з шести студентів-депутатів.

Отримавши мандат за списком партії Союз 90/Зелені Аґнєшка Малчак кидати навчання не стала. Попри катастрофічний брак часу, вона планує закінчити магістратуру за фахом політологія і публічне право в університеті Тюбінгена. Поєднувати політику і навчання Аґнєшці не звикати. «Відколи я стала депутаткою, у мене неймовірна купа різних офіційних зустрічей. Графік розписаний по хвилинах. Коли я була лише студенткою, такого не було. Можна було іноді просто махнути на все рукою і прогуляти лекцію. Мовляв, якось надолужу вдома. У Бундестазі такого немає. Це два абсолютно різні світи», - порівнює юна депутатка.

Зовнішність Аґнєшки Малчак після приходу на парламентську роботу не змінилася: той самий пірсинг на губі і в носі, пофарбоване у яскравий вишневий колір волосся. Вбрана юна представниця «зелених» у спортивного стилю спідницю і модні чоботи з низькими підборами. У студентському барі, який депутатка облюбувала для зустрічей з журналістами, її не відрізнити від решти молодих завсідників.

П’ять років у партії


З провінційного Тюбінгена - у столицю Полька за походженням Аґнєшка Малчак вступила до лав партії Союз 90/Зелені п’ять років тому. У політичній роботі вона від самого початку була дуже активна. Однак вона і не сподівалася, що мрія отримати депутатський мандат здійсниться так швидко. «Тепер моє хобі стало моєю професією. Навіть будучи просто студенткою, я присвячувала політичній роботі 30-40 годин на тиждень. Тим не менше, я встигала не лише вчитися, але й жити нормальним студентським життям. Зараз я спілкуюся переважно зовсім з іншими, переважно старшими людьми. Але я залишилася сама собою», - зауважує депутатка.

Власна квартира

Ще одна суттєва зміна у житті Аґнєшки Малчак: тепер вона живе в окремій квартирі, а не у студентській комуналці. Щоправда, від помешкання в урядовому кварталі молода депутатка відмовилася. Вона оселилася у районі Кройцберг, відомому своїм бурхливим нічним життям та багатокультурним середовищем. «У студентській комуналці нас було дев’ятеро. Це була весела, «альтернативна» комуналка. Цього настрою мені трохи бракує. Мені було важко виїжджати звідти», - зізнається Малчак. Зате тепер вона ділить квартиру зі своїм нареченим – це їхнє перше спільне помешкання.

Аґнєшка впевнена, що впорається з навчанням, попри депутатську роботу. Зрештою, на вона вже на завершальній стадії – лекцій вже небагато. А влітку, під час парламентських канікул, вона планує написати свою магістерську роботу з конфліктології. До речі, фракція «Зелених» у Бундестазі призначила Малчак речницею з питань роззброєння.

Автори: Надін Войцик/Євген Тейзе Редактор: Леся Юрченко | dw-world.de

No comments: