28 October, 2009

Ющенко: Я веду країну додому – в Європу

Президент України Віктор Ющенко, виступаючи перед прихильниками після подання документів до ЦВК, сказав, що за останні чотири роки Україна змінила зовнішню політику. «Найбільше, на що ми могли розраховувати п’ять років тому у співпраці з Європейським Союзом – це на політику партнерства. На що я говорив: ви знаєте, шановні друзі, ми й так партнери. Тоді нам пропонували сусідство – але ми й так сусіди», - нагадав він.

Ющенко пояснив, чому євроінтеграція важлива для України: «ЄС та європейський ринок – це найбільш об’ємний ринок світу. Не проблема виробити зерно, але потрібно його продати по найвищій ціні. Тому у всьому світі йде боротьба за ринки».

«І коли мені говорять, що європейський напрямок, європейська політика – не українська, то забудьте про це. Я веду країну додому – в Європу. Там, де ми завжди були», - наголосив Президент.

Він зауважив: «Через декілька тижнів має бути підписана знакова угода Україна – Європейський Союз, - угода про асоціацію, угода до якої ми йшли чотири з половиною роки. Це одна із найбільших, найоб’ємніших угод такого формату, яку коли-небудь підписував ЄС. У таку угоду вперше включено зону вільної торгівлі Україна - Європейський Союз».

«Кожна країна, яка приєдналася до ЄС, стала його членом, обов’язково пройшла угоду про асоціацію», - пояснив Ющенко.

«Я хочу відверто сказати – я пишаюся цією політикою. Це не те, що було п’ять років тому. Звичайно, до цього важко звикати, непросто виходити із забуття чи з утисків, які покривали Україну десятки років. Але в цьому є суть нової політики – не повертатися назад», - підсумував Президент.

maidan.org.ua

No comments: