30 September, 2009

У Києві підпалили арт-центр Я Галерея

У ніч на 30 вересня в Києві невідомі підпалили арт-центр Я Галерея, що належить відомому музиканту Павлу Гудімову.Як повідомили у прес-службі галереї, пожежа сталася 30 вересня о 3:00. Арт-центру було завдано серйозних матеріальних збитків.

"Однак моральна травма яку отримав я, мої співробітники і всі ті, хто за свій рахунок створює сучасне культурне середовище значно серйозніша, - прокоментував Гудімов. - Адже в якомусь сенсі, подія, що сталася сьогодні вночі, - символічна. Тому що з культурними центрами боротися легко. Важко робити справу, якою займаються арт-центри: роз'яснювати, як важливо бути тут і зараз. Безперечно, такі інциденти як сьогоднішні, створюють велику небезпеку ".

Слід зазначити, що на фотографіях, які надали представники Я Галереї видно, що з'явилася на стіні арт-центру напис: Ні содомії! ОУН.

Гудімов пообіцяв, що арт-центр обов'язково відкриється після ремонту. "Будемо працювати. Будемо відкривати виставки. Будемо демонструвати фільми. Будемо проводити майстер-класи", - сказав музикант.

"Окремо хочеться сказати нашим глядачам, друзям, художникам, колегам і журналістам - ми звертаємося із закликом про допомогу. І, звичайно, якщо хтось володіє інформацією про передбачуваних паліїв - прохання звернутися в міліцію", - додав Гудімов.

Нагадаємо, 22 липня 2009 року в Києві було зірвано неофіційну прем'єру забороненого в Україні фільму Бруно головний герой якого - журналіст-гомосексуаліст (Саша Барон Коен). Тоді невідомі кинули в залу студії, де мав відбутися показ фільму, димову шашку.

korespondent.net

No comments: