19 August, 2009

Бондаренко: Я грала дуже добре

Українка Катерина Бондаренко розповіла про те, за рахунок чого їй вдалося переграти третю ракетку світу американку Венус Вільямс.

“Це дуже велика перемога, тому що взята вона над Венус Вільямс. Я грала сьогодні дуже добре. У першому сеті я не розуміла - що робити з її ударами, тому що вони були дуже потужні. Решту всього часу я просто прагнула тримати м'яч у грі", - сказала Катерина Бондаренко.

"З одного боку це просто ще один матч, але з іншого - це дуже важливо, адже якщо я можу виграти у Вільямс, то я можу виграти в кого завгодно", - підкреслила тенісистка.

Нагадаємо, що в другому колі Rogers Cup-2009 64-й номер світового рейтингу 23-річна Бондаренко завдала поразки посіяній тут під третім номером американці у трьох сетах з рахунком - 1:6, 7:5, 6:4.

У третьому колі турніру в Торонто Бондаренко-молодша зіграє проти переможниці матчу між угоркою Агнеш Саваї і полячкою Агнешкою Радваньською.

korespondent.net

No comments: